Saturday 7 December 2013

Macadamia Oil - Body butter

Ще започна този пост, с уговорката, че по принцип ползвам много рядко млека, масла и всякакви други хидратиращи кремове за тяло по простата причина, че кожата ми е по-скоро нормална към мазна и след душ не чувствам сухота. 
Почти всички боди млека, лосиони, масла, олиа и т.н. при редовна и достатъчно упорита употреба,  имат качеството да правят кожата невероятно мека и нежна на допир. Чувство, което на мен като цяло ми е чуждо, тъй като когато започна да се мажа редовно, кожата ми се омазнява и ми излизат малки пъпчици(обикновено в свивката на лактите или по деколтето). 

Ето защо сравнително рядко купувам нещо омазняващо или ако купя, мажа само краката си тъй като там кожата ми е горе-долу суха. 

Хубаво де, но един ден, в пристъп на умопомрачение купих Macadamia Oil Body Butter на Rubelia и останах доста приятно изненадана. Цената беше около 4,5-5лв в Била, така че без много-много да му мисля грабнах един буркан и след баня се намазах.
За разлика от повечето боди масла, това е сравнително течно и се разнася много добре, като не оставя никакъв филм върху кожата. Няма наслагване, няма образуване на онази неприятна коричка, която в един момент започва да пада и да цапа. И както си мажех краката, така си намазах и цялото тяло и О, ЧУДО, не ми излязоха пъпки. 

Продължих да се мажа с маслото горе-долу през ден два и определено усещам кожата си по-хидратирана.

Забравих да добавя, че маслото има много приятен аромат, който май се дължи на маслото от макадамия. 

Като цяло съм много доволна- купих си продукт, който ме привлече с опаковката си и така моредната напоследък съставка "масло от макадамия" и макар и покупката ми да бе импулсивна, останах много доволна. 

Препоръчвам с две ръце за всички дами с нормална към мазна кожа. 

No comments:

Post a Comment